Po konfrontaci s Larsonem v Peru začala mít Lara pochybnosti o záměrech své zaměstnavatelky Jacqueline Natly. Lara se tedy rozhodne vniknout do ústředí Natla’s Technologies. Natlu tam sice nenalezla, zato tam ale našla deník bratra Herberta, středověkého mnicha, který kdysi působil v klášteře Sv. Františka. Pověst o klášteře říká, že byl postaven na vrcholu starověké hrobky Tihocana, legendárního vládce ztraceného kontinentu Atlantida. Spolu s Tihocanem by tam měl být pohřben i jeho kousek Scionu, atlantský artefakt s mimořádnou silou.
Lara tedy odcestuje do Řecka do letohrádku, který nyní již leží v ruinách. Najde venku opuštěný tábor Pierra a je ji jasné, že se s ním zřejmě několikrát během jejího pobytu v Řecku setká. Celý letohrádek leží v troskách, několik pater se již zhroutilo, avšak nachází se zde místnosti, zasvěcené bohům Atlasovi, Neptunovi, Thorovi a Damocleosovi, které zůstaly neporušeny. V každé z těchto místnosti se nachází klíč, a aby se Lara dostala dál, musí vzít všechny klíče, které ji následně umožní otevřít velkou bránu a vstoupit do Kolosea.
Délka levelu:
cca 40min
Nepřátelé:
14x netopýr, 1x krokodýl, 4x gorila, 4x lev, Peirre DuPont
Lékárničky:
4x malá lékárnička, 3x velká lékárnička
Náboje:
4x náboje do Brokovnice, 2x náboje do Magnum
Nalezené objekty:
4x klíč (Atlasův, Neptunův, Thorův a Damocleosův)
Tajemství:
1. v úvodní místnosti vyskákejte na sloupy a pak z nich do výklenku ve zdi. Nachází se tam šikmé plošiny, po kterých doskákejte až nahoru, kde naleznete velkou lékárničku a náboje do Brokovnice.
2. v místě, kde je dlouhá šikmá plocha, po ní sjeďte pozadu a na konci se zachyťte o okraj. Poté se vytáhněte nahoru, načež spadnete na konec nižší šikminy a z ní ihned skočte dozadu. Dostanete se tak do výklenku, kde se nachází malá lékárnička a náboje do Brokovnice.
3. než vypustíte vodu z tunelu, kde se nachází krokodýl, vynořte se ještě zhruba uprostřed tunelu do místnosti. Nachází se tam náboje do Brokovnice.
4. Dole v hlavním sále se nachází v rohu místnost s náboji do Magnum a velkou lékárničkou. Dveře do místnosti jsou ale časové a dostanete se tam po stlačení desky na plošině naproti dveřím nahoře v patře. Poté rychle seskákejte dolů a přeběhněte do oné místnosti.
Překážky:
– bortící se podlaha
– balvan
– padací nože
– elektřina
– kladivo